Zapisy


Chudy Wawrzyniec 2013

 

Jak się zapisać na Chudego Wawrzyńca i Małą Rycerzową?

Zapisy na Chudego Wawrzyńca i Małą Rycerzową rozpoczynamy 22 lutego. Przez pierwszy tydzień kolejność zapisów ani wpłat nie ma znaczenia. Później, 2 marca, sprawdzimy ile osób potwierdziło chęć udziału w biegu wpłatą wpisowego.

Jeśli wpłat będzie mniej niż wynosi limit zawodników, do biegów zostaną dopuszczone wszystkie osoby, które wpłaciły, a kolejni chętni będą przyjmowani według kolejności wpłynięcia ich wpłat na nasze konto.

Jeśli na któryś bieg potwierdzonych chętnych będzie więcej niż miejsc, wówczas zamkniemy zapisy i zrobimy losowanie. Osobom, które nie zostaną wylosowane zwrócimy wpisowe (maksymalnie do 5 dni roboczych).

Ile to kosztuje?

To zależy kiedy pieniądze znajdą się na naszym koncie.

Do 31 marca obowiązuje opłata promocyjna:

Chudy Wawrzyniec- 170 zł
Mała Rycerzowa – 120 zł

Od 1 kwietnia do 31 maja obowiązuje opłata standardowa:

Chudy Wawrzyniec – 220 zł
Mała Rycerzowa – 150 zł

Od 1 czerwca obowiązuje opłata opóźniona:

Chudy Wawrzyniec – 250 zł
Mała Rycerzowa – 150 zł (jak standardowa)

Uprzedzając Wasze pytanie: „Dlaczego bieg na ok. 20 km jest taki drogi – odpowiadamy: W pakiecie na Małą Rycerzową dostaniecie praktycznie to samo co uczestnicy Chudego. Będziecie mogli w taki sam sposób korzystać z mety, cieszyć się smakołykami i posiłkiem regeneracyjnym. Jeśli nadal uważacie, że to za dużo w przeliczeniu na kilometr – serdecznie zapraszamy Was na trasę 50+ albo 80+! Na mecie będziemy witać tak samo gorąco!

 

Rezygnuję i chcę pieniądze z powrotem – co robić?

Zwroty wpisowego przy wcześniejszej rezygnacji ze startu i skutecznym poinformowaniu organizatorów są możliwe na następujących warunkach:

– w przypadku rezygnacji ze startu do 15 kwietnia: zwrócona zostanie kwota wpłaconego wpisowego po potraceniu opłaty za obsługę rezygnacji w wysokości 10 zł
– w przypadku rezygnacji ze startu od 16 kwietnia do 15 lipca: zwrócone zostanie 50% kwoty wpłaconego wpisowego
– rezygnacja po 15 lipca,  w czasie wyścigu lub niestawienie się na starcie zawodów nie uprawnia do zwrotu wpisowego.

 

Z moim numerem pobiegnie Waldek – czyli o podmianach uczestników

Taka podmiana będzie możliwa tylko w określonym czasie i wiązała się będzie z opłatą za obsługę podmiany zawodnika:

– do 15 kwietnia – nie ma możliwości podmiany zawodników
– od 16 kwietnia do 15 lipca – wymiana możliwa – opłata 15 zł
– od 16 lipca do 6 sierpnia – wymiana możliwa – opłata 25 zł
– od 7 sierpnia do 11 sierpnia (do godziny 20:00) – wymiana możliwa – opłata 50 zł.

Nocleg w szkole limitowany!

Co roku dajemy Wam opcję noclegu w szkole (w porywach do dwóch!). W tym roku postanowiliśmy ograniczyć się do jednej bazy. Coraz więcej z Was przyjeżdża z rodzinami i woli lokalną bazę turystyczną. Nie odchodzimy jednak od spania na karimatach i w śpiworach. Nocleg w warunkach turystycznych w Szkole Podstawowej w tym roku tylko w Ujsołach (w pobliżu mety) będzie możliwy za dodatkową opłatą (chęć trzeba wyrazić przy rejestracji) w wysokości 10 zł. Znajdziemy miejsce dla 300 osób. Zapraszamy na noc przed zawodami i noc po zawodach.

Opłatę za udział w zawodach oraz ewentualne inne opłaty należy uiścić na konto:

94 2490 0005 0000 4600 6134 6384

(Alior Bank)

Strefa Zmian s.c.
ul.Stryjeńskich 19 lok. 16U
02-791 Warszawa

Tytuł wpłaty: imię i nazwisko uczestnika/uczestników

(przy wpłatach za więcej niż 3 osoby prosimy listę osób przesłać na e-maila)

W przypadku wpłat z zagranicznego banku:

PL94 2490 0005 0000 4600 6134 6384

BIC ALBPPLPW

zapisy-button

Kliknij aby przejść bezpośrednio na stronę zapisów